تبدیل سریع و حرفه ای فرمت عکس ها با Right Click Image Converter 2.2.4
کامپیوتر برای همه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
تبدیل سریع و حرفه ای فرمت عکس ها با Right Click Image Converter 2.2.4
نویسنده: [صیاد یعقوبی دولق] در تاریخ: [شنبه 30 شهريور 1392] [17:18]

فرمت های تصویری زیادی در دنیای کامپیوتر وجود دارند که هر یک برای استفاده در مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد . به طور مثال از فرمت JPEG در عکسبرداری های دیجیتال و از GIF برای طراحی در وب استفاده می شود . حال ممکن است تا بخواهید بنا به نیاز خود یک فرمت تصویری را به دیگری تبدیل کنید که دو راه پیش روی شماست ؛ راه دشوار استفاده از نرم افزارهای گرافیکی پیچیده و حجیم می باشد که می بایست با انجام چندین کار مختلف ، فرمت ذخیره آن را تغییر دهید و راه آسان که تنها با یک کلیک انجام می شود استفاده از نرم افزار Right Click Image Converter می باشد . اگر قصد پیمودن مسیر آسان تر را دارید ، حتما این برنامه شما را تنها نخواهد گذاشت . پس از نصب نرم افزار بر روی ویندوز یک گزینه با نام نرم افزار در منوی راست کلیک شما افزوده می شود و تنها کافیست تا یک راست کلیک رو تصاویری را که قصد تعویض فرمتشان را دارید کرده و فرمت خروجی را مشخص نمایید تا دستور شما در سریع ترین زمان ممکن انجام گیرد . پشتیبانی از فرمت های مشهوری نظیر JPEG ، BMP ، PNG ، GIF ، WBMP ، ICON ، TGA و بسیاری دیگر قطعا تمامی نیازهای شما را برطرف خواهد کرد .

توجه: اگر از ویندوز هفت استفاده می کنید، گزینه ی کلیک راست غیر فعال می شود و برای استفاده از امکانات مفید این نرم افزار باید آن را از طریق آیکون اجرا کنید) 

(فایل کرک همراه فایل پیوست موجود می باشد که باید آن را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.)

3_convert2


--- نام فایل: دانلود نرم افزار Right Click Image Converter 2.2.4


   دانلود با لینک مستقیم


--- حجم : unknown
--- تعداد دانلود : 45
--- توضیحات : یک نرم افزار بسیار ساده و کارآمد برای تبدیل فرمت تصاویر به بهترین نحو. پیشنهاد میکنم که حتما دانلود کنید و استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزار، ،